niedziela, 23 lutego 2014

Le Happy

Pierwszy post (oprócz powitania) postanowiłam poświęcić Luannie Pere, która jest blogerką z New York. Kiedy widzę jej coraz to nowsze stylizacje, szczęka mi opada - dosłownie. Jestem pełna podziwu. Ma niesamowite wyczucie stylu. Nieraz jest tak, że osoba ma cudowne rzeczy, ale nie umie ich wykorzystać. Czasem kolorystycznie ubrania do siebie nie pasują, czasem jest ich za dużo. Jednak ona jest perfekcjonistką. Jeśli dostałabym zdjęcie samej jej twarzy, od razu bym ją rozpoznała, ponieważ ma charakterystyczne włosy. Pewnie większość z Was 'spotkała' ją , przeglądając blogi, ale nie wiedziała jak się nazywa. Teraz mam nadzieje, że ją zapamiętacie :) 









10 komentarzy:

  1. Swietny blog ! Obs za obs? Napisalas u nas na blogu o obs wiec ja juz teraz ty. Bedziemy wpadaly wiecej do ciebie bo ciekawie piszesz. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. FashiooonForever24 lutego 2014 04:38

    Świetny blog :)
    Świetne zdjęcia ;)
    http://fashiooonforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwacja za obserwacje ?
    Jak tak zacznij http://kamisia-kamisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak,jej stylizacje są na najwyższym poziomie ☻
    Obserwuję...Jeśli można tak to nazwać.

    szaryswit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. :O Na prawdę ma świetny styl. Są tak perfekcyjne, że nie trzeba ich komentować.
    Dzięki za odwiedziny i zapraszam częściej. :)

    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale inspirujące i świetne inspiracje :o <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja obserwuję :* licze na rewanz :)
    Super ciuchy,miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna jest :3 obserwuje :)

    http://idealsapphire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna twarz *.* wlosy tez idealne.
    Pozdrawiam ;)
    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

@GT - Tyler