niedziela, 23 lutego 2014

Cześć!

Chciałabym serdecznie powitać wszystkich na nowym blogu o... w zasadzie o wszystkim! :) Nie mogłam się zdecydować na jeden temat. Będą tu moje przemyślenia, rady, opinie, coś o modzie, o czym tylko się da! ;) Od dawna zabierałam się za założenie go, ale dopiero teraz zebrałam w sobie siły i tak o to powstał Świat Vindeli! Chciałabym, żeby to miejsce było oderwaniem się od rzeczywistości.Wygląd jest delikatny, co mi się podoba, ale pewnie znając mnie pojawi się za niedługo jakiś nowy.  Mam nadzieje, że z czasem będzie Nas tu coraz więcej!

Coś o mnie.
Nazywam się Paulina, w grudniu skończę 17 lat. Mieszkam w cudownym mieście - Krakowie. Uczęszczam do Liceum Ogólnokształcącego i od przyszłego roku czeka mnie walka z rozszerzoną biologią i wosem. Moją największą pasją jest koszykówka. (Zapewne pojawi się wpis o tym sporcie) Mając 17 lat już nie zapisze się do żadnego klubu, ale jak mogłabym cofnąć czas na pewno bym to zrobiła. Gdy byłam młodsza lubiłam również rysować, teraz moje rysunki  można zobaczyć tylko w zeszytach. Jestem osobą dosyć nieśmiałą, a zarazem wybuchową. Czasem przesadnie martwię się o przyszłość i jakieś drobiazgi. Chyba tyle wystarczy jak na pierwszy raz, co? :)
Buziaczki! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

@GT - Tyler